در صورتی که تراکنش موفقی با پوز انجام دادید
ولی پیغام ناموفق در نوین پیشخوان مشاهده فرمودید
اگر با پوز تراکنشی انجام دادهاید و از پوز کاغذی مبنی موفق بودن تراکنش دریافت نمودید، ولی در پنل نوین پیشخوان با پیغام ناموفق بودن تراکنش مواجه شدهاید
1- به پنل نوین پیشخوان وارد شوید.
2- در منوی سمت راست بر روی گزارشات مالی و سپس بر روی بازیابی تراکنش کلیک نماید.
3- صفحه جدیدی در پنجره جدید باز میشود.
4- در این صفحه تمامی تراکنشهای ناموفق دفتر پیشخوان شما لیست شده است.
5- تراکنش مورد نظر را یافته و بر روی بررسی مجدد کلیک نماید.
6- در این حالت استعلام وضعیت تراکنش مورد نظر از بانک بررسی میشود.
7- در صورت موفق بودن تراکنش، وضعیت تراکنش به موفق تغییر وضعیت میدهد.
8- شما میتوانید با بازگشت به صفحه خدمت مورد نظر آن را ادامه دهید.
9- یا برای ادامه فرآیند خدمت به صفحه گزارشات مالی و سپس بر روی ریز تراکنش بزنید.
10- در صفحه باز شده، تمامی تراکنشهای موفق شما لیست شده است.
11- در لیست تراکنش مورد نظر را پیدا کنید و بر روی ادامه فرآیند کلیک نمایید.
ممکن است گاها با آنکه پوز رسید موفق بودن را برای شما پرینت کند، ولی باز در هنگام بازیابی تراکنش پوز، پیام عدم موفق بودن رسید دریافت نمایید.
1- در این حالت در زیر این پیام تائید دستی تراکنش (در صورتی که پوز عملکرد موفق داشته) قابل مشاهده میباشد.
2- با کلیک بر روی تائید دستی تراکنش به صفحه آپلود قبض پرینت شده پوز و مشخصات آن ارجاع داده میشود.
3-در این صفحه مطابق عکس نمونه محتویات قبض پرینت شده را در فرم وارد نمایید و عکس قبض پرینت شده را آپلود کنید، همکاران ما در نوین پیشخوان پس از بررسی آن تراکنش را تایید مینمایند و میتوانید ادامه فرآیند را از سر بگیرید.